14 Aralık 2012 Cuma

Yeniden Seoull ve Hayvanat Bahçesi

Kore'deki bilmem kaçıncı günümüzün en sefil ama bir o kadar da zevkli kahvaltısı.^^
Gece yolculuğu yapmış olduk. Koca otobüste 4 kişi olsak da eğlenceliydi. 
2.000 wona metro altında ahjummadan aldığımız kimbabın yanına 8.000 wonluk kahve olmazsa olmaz tabi


heryer, herşey lotte






gene bir oyun alanı





çocuk parkı










piknik yapan koreliler




biz de serinledik burda :)





kuş alanı




bizi gezdiren arkadaşım 


kuşlar









Bugünün akşamında da başka bir arkadaşımla buluşup Itaewon'a gittik. Sanki Kore değil de başka bir yerde gibiydik. Orayla ilgili gözlemlerimi ve fotoğrafları da bir sonraki yazıda paylaşacağım






















13 yorum:

  1. heeey ne güzeel sayende geziyoruz tanıyoruz.
    çok kişinin görmek istediği yer.
    :)
    tadını çıkar.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler..Peki daha çok fotoğraf mı yoksa daha çok yazı mı? :)

    YanıtlaSil
  3. böle çok güzel.
    arada çok az fotoyla uzun da anlatırsın ki.
    notların çoktur ki zaten.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Evet fazlasıyla çok, özellikle ilk 10 günkü yerler hem tarihi hem kültürel olarak önemli ama ben de kısa kısa olsun diye böyle yapıyorum ama sonra bilgilendirici uzun bir yazı da yazabilirim tabi..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tımım o zaman.
      :)
      aramızda bissürü korecan çingu var herkes gelir yakında.
      ben de haber vericem zaten.
      :)

      Sil
  5. çingu sayısı çoğalırsa korece öğrenme kısmına da başlarım o zaman. :)

    YanıtlaSil
  6. kavanozdakibeyin.blogspot.com var.
    sessiz gemi.
    senden söz ettim.
    ona da git bak.
    o da çalışıyor.
    :)

    YanıtlaSil
  7. hoop ahanda ben de geldiim dipideeep de burdaymış hiç beni anıyo mu bak bak:)) çok hoş olmuş cidden korece işine giirersen ben de varıım ama tee baştan almak lazım ben de hiç yok sırf hevesim yani:DD

    YanıtlaSil
  8. Tabi korece işine girersem en baştan alacağım. Adım adım olarak hem gramer(dil bilgisi), kelime ve yazma olarak ilerletmeyi düşünüyorum. Elimde çok kaynak var ama hepsi ingilizce. Ben de kendim Türkçe'ye çevirip yeni bir kitapçık oluşturdum ünite ünite..İlgilenen olursa öyle başlamayı düşünüyorum. =)

    YanıtlaSil
  9. Korelilerin de bizim gibi parkta piknik yapmasını ve donla süs havuzuna girmelerini beklemezdim.
    Yıkıldım:D

    YanıtlaSil

^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...