16 Aralık 2012 Pazar

Geleneksel Eşya Pazarı (Seoul Folk Flea Market)


İki gün ordan oraya bavullarla koşturmanın ardından hostelimize ulaştık.
'Happy Garden Guest House' Misafir evi olarak geçiyor. Biz gelmeden önce arkadaşım rezervasyon yaptırmıştı buraya ama 1 günlüktü. O da başka bir şehirde yaşıyor. Daejeon muydu tam hatırlayamıyorum şehrin adını. Bilim şehriymiş sanırım, çok üniversite varmış. Bizim de daha 3 günümüz var malum Seoul'de geçireceğimiz. Son 3 gün için de ben başka bir hostele rezervasyon yaptırmıştım. (sınırsız çay, kahve hizmeti olan bir yerdi^^) Ama burası öyle bir yere kurulmuş ki o kadar tepeyi yürüdük bavullarla, sonra bir dünya da merdiven çıktık. E tabi hal böyle olunca da buraya yerleştikten sonra başka yere gitmek istemedik. Hostel sahibi teyzeyle de anlaştık, odalar doluymuş ama bize bir güzellik yapıp her gün değiştirmek üzere olur dedi. Odada da sıcak su kahve felan da vardı ki beni asıl ilgilendiren kısım orası oluyor zaten. :) Sabah kahvaltı hizmeti de varmış sanırım ama biz hiçbir zaman tutturamadık saati, ne zaman veriliyordu acaba hala merak ediyorum :)




hostelden küçük bir görüntü^^



Daejeon'dan gelen arkadaşım. Ben de sizinle gezicem bugün Seoul'u çok bilmiyorum  diyordu. O da bir plan yapmış. Önce geleneksel eşyaların satıldığı pazara gidip sonra da bir semt adı söylemişti ama unuttum şimdi orda gezmekti. 




pazara geldik








Burda tam belli olmuyor ama ordaki ramen tabağı hareketliydi. Yükselip alçalıyordu sürekli. :)


Ve akşam yemeğimiz. Sabah kahvaltı yapamadık, öğlende hamburger tarzı felan yiyince akşama bayağı acıktık. Yemeği söyler söylemez hemen geldi, tabi bende hemen yemeye niyetlendim ama teyze görünce geldi başımıza 'daha olmadı der' gibi. Karıştırıp gitti, birkaç defa daha geldi, en sonunda yiyebilirsiniz dedi.
Sarı turplar favorim. 단무지 oluyor kendileri. Bu yemeğin yanındaki aperatifler neye göre geliyor bilmiyorum ama sarı turbu hangı yemeğın yanına getırıyorsanız o yemekten getirin diyesim geliyor bazen, cidden seviyorum.:) 


Restoran sahibi arkadaşıma hangi ülkeden felan diye sordu. Biz de Türkiye diye atılınca kardeş ülke muhabbetine girip hediye meyve suyu getirdi. :)

Caddelerde gezinmece


hostele geri dönüş
Bu merdivenlere varmadan uzaktan bakınca Namsan Kulesi görünüyordu. Biz de hazır yakınken gitsek mi ki felan diye düşündük ama yorulmuştuk da. Arkadaşım sana bırakıyorum dedi bir nevi, misafir olan ben olunca tabi :) Sonra ben de en iyisi hostele gidip biraz dinlenelim duruma göre hareket ederiz dedim.


fotoğraf çekmeyi pek beceremiyorum ama hostelimiz güzeldi^^




bizim odadan manzara





Hostele gidince odaya yayılıp, elimize kahvelerimizi alıp kore dizisi izlemeye başladık. Çok acayip bir duyguydu. Normalde odama abur cuburu toplayıp saatlerce dizi izlediğim zamanlara kıyasla hiç zevk vermedi diyebilirim. Son günlerimizi oturup televizyon izleyerek mi geçircez diye düşünüyordum.Tabi bunun sebebi dizinin zevk verip vermemesi değil  aklım Namsan Kulesinde kaldıydı da.^^ Sonradan gitmeye karar verdik. O kadar yakında gibi görünüyordu ki ben de bu merdivenleri çıkınca ulaşırız sanmıştım....













11 yorum:

  1. son yazımda seni ilgilendiren 2 şey var.
    :)))

    YanıtlaSil
  2. heeey ilk mimin mi oldu ne güzeeel sevindiiim.
    :)
    şöle yapılıyo.
    sen de en başta seni mimleyene teşekkür edicen, eğer istersen ama.
    sonar evet, soruları kopyalıcan.
    yanıtlıycan dilediğin gibi.
    sonra istersen bazı arkadaşları mimlicen.
    sonra da gidip mimlediklerine haber vercen.
    :)
    heeey kolay gelsiin.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Hehe evet ilk oldu =)
    Anladım en kısa zamanda yapmaya çalışırım =))

    YanıtlaSil
  4. Beğendim bu yazıyı ;) Ayrıca o yemek nasıl güzel gözüküyor öyle ya. İçim kaldı resmen. Ramen mi yapsam ne yapsam bilemedim şimdi.

    YanıtlaSil
  5. İstek üzerine biraz daha ayrıntıya girmeye çalıştım..Beğenmene sevindim. Ayrıca burdaki ramenlerde lezzet yok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol :) Olsun en azından kendini hissettiriyor. Ben de bugün yaptım ama el de malzeme olarak sadece ramen var :((( ben tofu, kimçi, kim... istiyorum :((( Aklıma geldi bak şimdi üzüldüm :(

      Sil
  6. Vay süpermiş, Kore'ye gitmişsin.
    Hala orda mısın merak ettim?
    Bir ara uğrayıp tüm yazılarını okuyacağım^^

    YanıtlaSil
  7. Hayır şu an Türkiye'deyim ama fotoğrafların devamı var^^

    YanıtlaSil
  8. Heya i'm for the first time here. I came across this board and I in finding It truly useful & it helped me out a lot. I'm hoping to present one
    thing again and aid others like you aided me.

    Feel free to visit my web page ... loss weight program

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your comment
      but ı didnt get it how to join your program
      because ı also need to loss weight
      have a nice day

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli. Eksik gördüğünüz bir yer olursa çekinmeyin ^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...