19 Aralık 2012 Çarşamba

Araya Bir de Şiir Katsak

İçimde tutmaya çalıştıkça çırpınan kuş
Ya çık göm beni buraya yada kaç gelmeyim oraya 
Düşüncelerimi bırak sunma önüme hep bir yokuş
Korkuyorum hızla geçen arabalardan, kaldım bir ben yaya.
Uzaktaki yakınsa da uzaktaki hayaller ondan yana
Kardan adamım ben ve ürkek bir kuzu 
Ne kurdum ol kap istiyorum , nede güneş ol yık beni
Çokda sevme istersen ama sadece sev beni
Kapatınca gelme gözümü, sözümü sesimi duyunca git
Kurtsun sen madem yarım kalma hemen bit
Umut şimdi yağmurla gelen damlalarda 
Çiiçeğim ben açacağım rengarenk dallarda 
Sen kendi haline yan habersizsiz güzellikten
Hiçbir zaman da bilme güzellikte ödünç zaten.
Akar su yerinde durmaz, acılara gem vurulmaz
Karaysa bakışlar hemde masumluktan sual olunmaz 
Çocuklarla oynarım bende mesele riyakarsızlıksa
Ama onlarda senin gibi ya ulaşılmazsa
Dursa zaman, hep zifiri karanlık olsa
Silinse belleğim karanlık da birşey hatırlatmasa
Mor diyip atsam topu istop oynasam
Adım adım gizlice uzaklaşmaya çalışan çocuk olursun sen.
Gelme git işte korkuyorum taradığın saçlarından
Keşfedince bilinmeyen yolları kaçacaksın aklarından
Üşürken ısıtmayan soğuk bir gocuk olursun sen.
Ciddiyetle yaptığım düşünmekte sıyrılıp uçansın sen,
Dağa tırmanırken , denizde yüzerken ah bir bilsen.
Boşver bilince susuyor insan , kal öyle belirsizlikte ,
Hayali melodiler bitsin , hep kalalım sessizlikte.

NOT: Şiir alıntıdır. Nasıl buldunuz ?

4 yorum:

  1. Çok beğendim kesinlikle arada şiir paylaşımları da yapmalısın.Beni uzaklara götürdü.

    YanıtlaSil
  2. Alıntı derken nerden alıntı acaba? Kaynak belirtir misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm birinci elden mi demeliyim? Bir arkadaşım yazıyor istek olursa ara ara paylaşımlara devam edebilirim.

      Sil

^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...