12 Aralık 2012 Çarşamba

Busan'da Son Günümüz

evin manzarası











gene yayıldığımız bir oda :)



bu kadınla sahile giderken metroda tanıştık.
dil okulu kuruyormuş bize de iş teklifinde bulundu
Türkçe çeviri ve seslendirme için, bir ara başlamıştım ama uğraşamadım sonra kaldı öyle..





Busan'daki son akşam yemeğimiz.
Bu yemeği Busan'dan başka bir yerde yiyemezmişiz.
Çok uzundu, bu şekilde yemenin imkanı yoktu, bizde makasla kestik.
Soğuk bir yemekti, içi buz doluydu.
Malum son gün olunca, akşam da yolculuk yapacak olunca pek bir yer gezemedik, sadece oyalandık diyebilirim. Ama büyük bir kitapçıya gittik. Korece orta seviye dil bilgisi kitabı ve roman aldım.(okuyabilecek gibi) Çalışmaya başlarsam eğer kitabın fotoğraflarını ve çalıştığım kısımları da paylaşırım.
Bugün gece Seoul'de olacağız!





6 yorum:

  1. Son aylarda Kore Dizilerine takınca kafayı ende merak eder oldum bu ülkeyi.

    Önümüzdeki yıllarda gitmeyi düşünüyorum inşaALLAH.

    Ama benim tek bir sıkıntım var yemekler de acaba domuz eti, sütü, yağı var mı. Buna dikkat ediyolar mı?

    YanıtlaSil
  2. İnşallah gidersiniz.^^^Evet genelde hep kullanılıyor. Biz özellikle domuz eti olmayan yerlerde yiyorduk. Bu sefer de domuz yağı felan olabiliyor. O yüzden iyice sormak gerekiyor. İlk 10 gün genelde helal et sertifikası olan yerlerde et yedik zaten. Ama onun dışında da yemekleri çok lezzetli.

    YanıtlaSil
  3. Kardeş kusura bakmazsan şu resimdeki yemeği yemem için hiç bir emperyalist güç beni ikna edemez.Nasıl bir tip öyle.Tadı nasıldı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de normalde hic soguk yemek yiyemem kaynar kaynar severim ama bu yemek buz gibiydi ve gayet de lezzetliydi..=)

      Sil
  4. Hep görmek istediğim bir ülke ve tatmak istediğim lezzetler :) çok şanslısınız.

    YanıtlaSil
  5. Umarım sizin de yolunuz düşer bir gün. :)

    YanıtlaSil

^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...