22 Aralık 2013 Pazar

Nature Republic 92% Aloe Vera Soothing Jel (Farklı Şekillerde Kullanımı)

Uzun zamandır merak ettiğim bir üründü. Özellikle birçok farklı alanda ve özellikte kullanıldığı için dikkatimi çekmişti.

Bende aşağıdaki gibi farklı şekillerde kullandım ama hepsini fotoğraflama şansım olmadı.Bu yüzden fotoğraflar alıntıntıdır. (The photos from http://almightyturtles.blogspot.com/)







Evet şimdi gelelim 10 farklı kullanımına


1) Gözleri rahatlatmak için (özellikle göz altı morluğu, şişkinlik vb..)




2) Saç bakım ürünü olarak




3) Aloe vera'lı dudak balmı yapmak için

Gerekli malzemeler:
- Aloe Vera Gel
- Karıştırma kabı
- Likit ruj ya da katı ruju biraz eritebilirsiniz. (Genelde Kore'de lip tintler kullanılıyor daha sonra paylaşırım)

Ve şimdi de nasıl göründüğüne bakalım




4)Nemlendirici Krem Olarak
Normal nemlendirici krem olarak kullanılabilir. Veya daha çok nemlendirme isterseniz kreminizin altına baz olarak da uygulayabilirsiniz. Ciltte daha uzun süre kalmasını sağlıyor.

5)Vücut losyonu olarak






6)Kirpikler için (nemlendirme ve baz olarak)








7) BB Krem veya Fondötenle Karıştırarak



Ve genel olarak 



23 yorum:

  1. merhaba sanırım sen daha iyi bilirsin korede sivilce ve sivilce izleri için en çok tercih edilen ürün nedir bir bilgin var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bu urunu sivilce icin kullananlar da vardi.Ama sivilce ve sivilce izleri icin Kore'de en populer olan Etude House AC Clinic Line.
      Bu sekilde aratirsan bulursun. Deneme setleri var iki aylik felan bakabilirsin..^^

      Sil
  2. bende araştırdığımda onu ve innisfreenin bir ürününü bulmuştum:)
    farklı bişi yok sanırım yada en popülerler bunlar galiba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşeküretmeyi unuttum yaff :) teşekürler

      Sil
    2. Daha önce paylaşmıştım sanırım IOPE'nin de trouble care temizleme köpüğünü kullanmıştım o da çok iyiydi mesela.. Missha'nın da trouble care tonik ve kremini kullanmıştım, kullanırken iyiydi ama sonra kalıcı olmadı gene çıkıyor. Şu an da etude house ac clinic line köpüğü var o da iyi..Tabi setini kullanınca daha iyi olur diye düşünüyorum. Rica ederim ^^

      Sil
  3. Mini setini alip deneyecektim fakat stokda degildi baska bir yerden deneyecegim onun icin merak ettim bu riske girsemmi diye cok alerjik bir coldim var tony moly nin sivilxe karsiti temizleyuci testeri alerji yapip daha cok kabartmisti beni mesela o nedenle sivilce karsiti urunlere temkinli yaklasiyorumda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mini setleri güzel aslında ve birçok sitede var deneyebilirsin. Memnun kalırsan öyle alırsın. Tony moly'nin bazı ürünleri pek iyi değil zaten diğerlerine kıyasla.

      Sil
  4. Merhaba, gözleri rahatlatmak için kullanıldığını söylemişsin (bu cilt bakım ürünleri konusunda yeni ve acemiyim :D) gözlerde tam olarak nasıl kullanacağız anlayamadım açıklayabilir misin?

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, kullandığım bir ürün Gaye’ye memnunum. Bloğunuzu beğendim ve takipteyim,bana da beklerim 🍀🍀

    YanıtlaSil

^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...