9 Aralık 2012 Pazar

Alışveriş ve Busan

Türk kahvaltısı
Nasıl olacak, nasıl biriler acaba diye düşünürken hemen ayrılık vakti geldi. Çok kısa sürede olsa birbirimizi çok sevdik. Sabah biz uyurken alışverişe gitmişler, sırf bizim damak tadımıza uygun kahvaltı olsun diye. Kahvaltıdan sonra da Melike bir arkadaşıyla beraber bizi almaya geldi. Akşama kadar beraber gezip akşam başka bir yere bırakmak üzere..

gezmeye başlayalım

burda bayağı alışveriş yaptık
Busan'ın Seoul'e göre daha ucuz olduğunu düşünüyorum.

bir çeşit kalguksu
hangi çeşit hatırlamıyorum ama acayip lezzetliydi
bunu yerken kore pizzası da geldi biri sade biri kimçili
soldaki Melike sağdaki Eun Jung
onun Türkçe adı da Gamzeymiş :) gamzeleri de var^^

yemek yediğimiz yerden manzara

Seoul'e tren bileti almıştım. Ama sonradan bileti iptal ettirip otobüs bileti almaya karar verdik hem de daha erkene. Kalacak yer de yok aslında ama maksat Seoul'de daha çok zaman geçirmek :)

metro

metrodan manzara

Bugün çıkarken yanımızda hem kıyafetlerimiz hem de kol çantamız vardı. Malum akşama kadar gezecek olunca kıyafet çantasını bir yere bırakmak iyi olacaktı. Ama bugün gideceğimiz yer uzak bir semtteydi. Ben kara kara çantalarla nasıl dolaşcaz diye kafa yorarken Gamze metro dolaplarına koyalım diye atıldı. Meğer hemen hemen her metro durağında kilitli dolaplar oluyormuş Fazla eşyanı koyup dönüşte alabiliyormuşsun hem de çok çok ucuz bir miktara. Görevli felan yok. Parayı atıp kilitliyoruz bu kadar basit. :) Alışveriş merkezinden sonra Gamze ayrıldı. Melike de bizi bugün kalacağımız yere götürdü. Aile hakkında tek bildiğim küçük bir kızları olduğu. Bakalım bugün ve yarın bizi neler bekliyor. :)