11 Aralık 2012 Salı

Haeundae Sahili ve Karaoke

akşam yemeği

Sonunda arkadaşımın evine de gelmiş bulunmaktayız. Annesi bir sürü şey hazırlamış. Açıkcası pek birşey beklemiyordum ve hazır birşeyler hazırlamışlardır ya da dışarda yeriz diye düşünmüştüm ama hiç öyle olmadı. Annesi de çalıştığı için pek vakti olmaz diye düşünmüştüm. Her neyse hepsi çok güzeldi özellikle yumurtalı rulolar :)

arkadan annesi ve babası da görünüyor^^
gene bir sofra başında böyle fotoğrafımız vardı geçen kış
tek fark o zaman Türkiye'de bizim evdeydik
aylar sonra ben Kore'de ve Melikegilde :)
Yemekten sonra annesi yürüyüşe çıktı sonra da Hye Young'un arkadaşları geldi. 
Onlar gelmese nasıl geçerdi akşam bilmiyorum onlarla beraber çok zevkli geçti.
Tabi sonra muhabbet açılmaya başlayınca Hye Young geç oldu gidelim felan diye konuşmaya başladı. :)







sahile geldik.
Melike bizle gelmedi bugün; tanımıyorum onları dedi.
Biz gideriz dedik ama dinlemedi ben bırakıcam sizi birşey olur felan diye başlayınca biz de ses etmedik artık.













ikizler :)






























film çekimi varmış




öğle yemeğini beklerken^^





Öğle yemeğinden sonra da karaoke'ye gittik. Pek fazla yabancı müzik kültürüm olmadığı için dinlemekle yetindim.





Busan'daki son gecemiz olunca, sürekli fotoğraf çekip durduk :)Ertesi akşam Seoul'a yolculuk var ^^



3 yorum:

  1. ne güzeeel.
    yani tatile, gezmeye, arkadaşını ziyarete gittin ha. ne hoş bişi. çok tatlı fotolar.
    :)

    YanıtlaSil
  2. ya bende görmek istiyorum bu sahili

    YanıtlaSil
  3. Evet 10 günün sonunda ziyaret gibi oldu. :)

    YanıtlaSil

^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...