2 Eylül 2016 Cuma

Kore'den Gelen Posta

Tam da sınava hazırlanmam gereken zamanda hiçbir şey yapamayıp zamanı boşa harcarken geçen hafta beni derse motive edecek ilaç gibi bir kargo geldi. Kore ile ilk tanıştığım ilgimin  ilk başladığı zamanlarda internetten görüştüğüm birçok arkadaşım vardı. Bunlarla hep penpal sayesınde mektup arkadaşlığı ile başlamıştık.  Bir kısmı ile Kore'de ve Türkiye'de yüz yüze görüşme şansım olsa da hiç görmeyip mektuplaşmaya devam ettiklerim de oldu. Tabi artık öğrencilik bitince mektup gönderme işine zaman ayıramamaya başladım. Gelen mektuplara paketlere de cevap yazmayı bırakmıştım. Ama arkadaşımın biri ben cevap yazmasam da göndermeye devam edince ben de ona güzel bir paket ayarlayıp göndermiştim.


Eline ulaşınca bana attığı resim


Tabi benim paket eline ulaşır ulaşmaz boş durmamış arkadaşım :)Benim de Topik sınavına gireceğimi bildiği için sınavla ilgili kitaplar kahve ve kalemler göndermiş.Tam bir çalışma paketiydi..Mektubu da unutmamak gerek^^우리 처음 만났을때 찍었던 사진이다.Lotte World에 갔을때 Türkçe olarak paketin üzerine yazdığı notlar^^터키말로 ~~안녕 열심히 해~~ 라고 써 있었다 Sınava kadar bitiremeyecek olsam da =(시험까지 다 공부할수 있을까?ㅠㅠGelecekle ve düzgün seçim yapmakla alakalı olan bir kitapmışBiraz araştırınca kitabın orijinal dilinin İngilizce ve isminin ''Where will you be in 5 years'' olduğunu öğrendim.Merak uyandırıcı.Epey güzel yorumlar vardı hakkında özellikle Amazon'da.내가 미래에 대한 고민이 믾고 아직 도 하고 싶은거 뭇 찾아서 오빠가 도와주고 싶어해서 보내줬던 책이다 다 이렇게 보인다En sevdiğim Kore kahveleri 내가 좋아하는 커피 믹스 ㅋㅋㅋ아메리코나 도 마셔볼께

너무 좋아하는 펜 ㅋㅋㅋ



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...